Sara i Elena

Dragi čitatelji i zaljubljenici u francuskoj kuhinji,

Moram se prvo ispričavati jer je prošlo dugo vremena od kad sam zadnji recept objavila. Svašta se promijenilo u mom životu te nisam bila u mogućnosti raditi na blogu. A najbolje što mi se dogodilo je da sam postala mama, rodila sam dvije curice, Sara i Elena, prije 4 mjeseca. 🙂

3 mois - 2

Imam pune ruke posla ali ne zaboravljam na Vas i ponovo ću krenuti sa receptima.

Jučer nam je stigao paket iz prijatelja sa Lopuda pokraj Dubrovnika, mandarine, naranće i limuna iz njegovog vrta. To mi je prilika da napravim dva predobrih francuskih specijaliteta, Crêpes suzette odnosno palačinke u soku od naranče i Tarte au citron odnosno pita od limuna.

IMG_8355
S obzirom da je sutra kršćanski blagdan ‘Svijećnica’ i da je u Francuskoj tradicija jesti palačinke taj dan, ja ću Vam spremiti Crêpes suzette.

Pratite bloga, javit ću Vam se za par dana….

Oglasi

18 comments on “Sara i Elena

  1. Rina kaže:

    Njami,njami! Jedva cekam…

  2. snježa kaže:

    najiskrenije čestitke! prekrasne curice. radujem se novim receptima!

  3. Milkica kaže:

    Cestitam! Divna vest!!!

  4. Lilo kaže:

    Kako lijepa djecica. Svaka cast na dobro odrdjenom poslu :-)))

  5. Goga kaže:

    Bravo za dve divne devojčice i srećnoa mama će stvarno imati pune ruke ali najlepšeg posla!

  6. Melek Behluli kaže:

    Hvala za recepte.Sari i Eleni sve naj bolj.

  7. Rada kaže:

    Iskrene čestitke. Želim curkama sve najbolje u životu.

  8. Višnja kaže:

    predivno :))) čestitam 🙂 i ja imam blizance, ali mojima je već 16 godina 🙂

  9. Zeza kaže:

    Iskrene čestitke za male ljepotice.
    Uživam u tvom blogu, pa ti želim puno energije, kako bi imala snage nastaviti s pisanjem.

Komentiraj

